12 Kasım 2007 Pazartesi

İlk Tarif(Karışık kızartma)


merhaba blog acemisi olunca ilk tarif ve fotoğrafta biraz acemi işi oldu.özellikle bekar ve öğrencilerin menüsünde bol bulunan bi yemek.karışık kızartma.canım böyle tarif mi olur.herkes yapar bunu diyebilirsiniz.ama ben sosu için koymak istedim internete.sizde benim gibi herşeyi soslu sevenlerdenseniz hoşunuza gidecektir.




malzemeler


  • 3 kabak
  • 4 sivri biber
  • 3 domates
  • 3 havuç
  • bir miktar sirke(arzuya göre)
  • 4 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı biber salçası
  • tuz
  • üzeri için maydonoz

sebzeleri sırayla kızartıyoruz.servis tabağına alıyoruz.sosuna gelince domatesler küp küp doğranır.sarımsaklar olabildiğince küçük doğranır.domatesle beraber tavaya alınır.(çok az yağ konur.)ikisi biraz piştikten sonra tuz ve istenilen kadar sirke konur(ben 1 tatli kaşığı koydum).salça eklenir.iyice karıştırılıp biraz daha pişirilir.kızartılan sebzelerin üzerine dökülür.maydonozla beraber servis yapılır.

Hiç yorum yok: