16 Haziran 2009 Salı

Karagöl Yaylası ve Taraklıda Hayır pilavları


Bu aralar bloga yazı yazmayı bırak nete bile girmiyorum.Gelişmelerden bi haberim.Malum havalar ısındı.Çocuklarda olunca insanın pek evde durası gelmiyor.Bu görüntüler geçen haftadan.Ancak ekleyebildim.6 aile hep beraber önce alballar köyünün hayır pilavına gittik ordan pilav alıp Karagöl Yaylasına geçip piknik yaptık.Çok güzel geçti.Özellikle çocuklar iyi stres attı.Tek kötü yanı hepimizin bebekleri pikniğin ertesi günü hasta oldu:((Hayır pilavına gelince.Taraklıda mayıs ayında Önce bütün köylerden başlar.Köylü kendi imkanları ile etli pilav ve ayran ikramı yapar tepsilerle.En son Taraklı nın Hıdırlık Pilav etkinlikleri ile sona erer.Geçtiğimiz hafta sonu Taraklı nındı ama ben çıkmadım Hıdırlık tepesine o yüzdende fotoğraflayamadım.Pilavdan 2 gün önce halk eğitimde sergisini açar.onu gezdim.Oda harikaydı.Baya da tarif birikti bakalım ne kadarını koyabilicem.

10 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

ne güzelmiş pilav olayı ve oralar

havvanur dedi ki...

siz taraklıdanmısınız bizde göynüklüyüz))bzmd akşemsettin bayramımız var ama bizede pilava buyrun ama bn hiç gidemedim bu pilav olayına hayırlı günler=)))

zeynebinsofrası dedi ki...

havvanur ben 3 yıldır taraklıdayım.göynük pilavına 3 yılda gittik.gerçekten akşemsettin hazretleri çok güzel bir manevi hava katmış göynüğe.

havvanur dedi ki...

akşemsettinin manevi havası çok güzeldir çok özledimm onu.(( göynükte görülesi yerdir reklam gibi oldu bn oranın geliniyim ))hayırlı günler zeynep hanım

уαѕємin... dedi ki...

geçiyordun uğradımm :) ne güzel manzaralar bunlar bölee

sevgilerr

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA. Ne güzel gelenekler amaç bir araya gelip dualar yapmak RABBİM kabul etsin mubareğin şefati nasip olsun amin sevgiler..A.E.O

kubra zeynep kara dedi ki...

ne güzel yerler varmış böyle,
hem gezi hem manevi ziyaret.
resimlere bayıldım çekimlerin süper olmuş ablacığım

tubanıntarifleri dedi ki...

ne güzel açık hava filan :) bebeklerin hasta olması dışında :S

blogunuzu beğenerek takip ediyorum(eşim adana'lı olduğu için tarifler mutfağıma çok daha yakın geliyor) arkadaş listeme ekledim sizde beni eklerseniz çok sevinirim.aeo.

Eski dedi ki...

bizde çook yıllar önce yağmur duasına gitmiştik burda bi köyde pilav verilmişti ne yemiştim ,, gene ola keşke canım çok istedi şuan :)

Zeynebin sofrasıııı; demek sende oralardansın benimde ablam göynükte ikamet ediyor şuan diyorum resimler çok tanıdık havvanur abla görüyo musun bi hemşehri daha bulduk :P gerçi biz yalancı göynüklüyüz annemler her sene giderler akşemsettine ama bana nasip olmadı yani bayramı

halime dedi ki...

çok güzelmiş.ben de bir defa böyle bir etkinliğe katılmıştım.çok farklı oluyor.selamlar