23 Haziran 2009 Salı

Reklam Panolarını Protesto Ediyorum

Bu aralar tarif bile yayınlayamıyorum.hiç bilgisayar başına oturmayınca.Aslında fotoladığım çok şey var ama biraz atalet var üzerimde.Geçenlerde reklam panoları hakkında bu protestoyu gördüm ve sizlerinde katılabileceğini düşündüğüm için yayınlamak istedim.Özellikle bir anne olarak.Sık takip ettiğim sitelerden biri olan annenotları.com da gördüm.Sanırım kendisi ve eşinin projesi.Gerçekten desteklenmesi gereken bir proje.Ufak bir detay gibi gözüküyor ama tv reklmalarından daha çok ilgi çekiyor.Sitedeki Büşra hanımın yazısını aynen aktarıyorum.Burdan reklam panolarını protesto ediyorum sitesinede ulaşabilirsiniz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Reklam Panolarını Protesto Ediyorum

Tepki gösteriyorsak birşeyleri koruyabiliriz. Çocuklarımızın ve gençlerimizin hedefsiz büyümesine sebep olan, sinsi zihniyetlerin mesajlarını yaşam tarzımıza kazımaya çalışan reklam panolarını protesto edelim.

Tepki veriyorsak birşeyleri önemsiyoruz, ve kaybetmemeye çalışıyoruz demektir. Yok olmasınlar diye gayret ediyoruz demektir.

Dürüstlük, fedakarlık, erdemlilik, cesaret gibi nice yüksek duygunun kaybolmamasını ve çocuklarımızın bunlara sahip olmasını istiyorsak tepki gösterelim. Ahlakı bozulan çocuklarımızın bu duygulardan daha da uzaklaşacaklarını unutmayalım.

Tepki gösterelim.

Tepki hayat belirtisidir...

Tepkinin olduğu yerde hayat vardır.

www.reklampanolariniprotestoediyorum.com

Tepki gösterelim ve linki tanıdığımız kişilere göndererek onların tepki göstermesini sağlayalım..

BÜŞRA KARACA

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: