10 Nisan 2009 Cuma

Parfe


Bu tarifi sevgili Buket in Lezzethanesinde görmüştüm.Ne zaman denicem derken dün yaptım.Birkaç ufak değişiklikle.Çok harika oldu.Özellikle kızınız pasta diye başınızın etini yediğinde çok pratik bir tarif.Buketin tarifinden biraz farklı olarak evde kakolu bisküvi olmayınca kakao ekledim.sıcak çikolata yerine hazır çikolata sosu kullandım.Hem eşim hem de kızım bayıldı.Hatta bişey yediremediğim 8 aylık oğlum bayıla bayıla yedi.Krem şantiyi çırptıktan sonra içine kakao,limo kabuğu rendesini ve bisküvileri kırarak ekliyoruz.Islatılmış bir kaba boşaltıp derin dondurucuya atıyoruz.Buzluktan çıkarıp ters çevirip üzerine çikolata sosu ekliyoruz.
  • Yaklaşık 2 paket pötibör bisküvi
  • 1 kutu(2 paket sade krem şanti)
  • yarım paket çikolata sosu
  • 3 tatlı kaşığı kakao
  • 1 limon kabuğu rendesi

3 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

çok pratik ve güzelmiş tam bana göre bir tarif.
ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Selamlar, ellerinize sağlık nefis olmuş ,ayrıca benim adımın geçtiğini görünce de çok mutlu oldum. Hepimiz birbirimizden yeni lezzetler öğrenip yapıyoruz ne güzel ben de sizin tarifleri çok beğeniyorum. zaten Adana ve Antep mutfağı benim tam olarak damak tadıma hitap ediyor. Hoşçakalın...

bengisu dedi ki...

harika bir tarif hem güzel hem pratik mutlaka denicem